friendshiip

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Emelie Hardeby - 3 juni 2011 19:01

Idag så kom vi till stallet vid 10 då satte vi igång med att få ut allt.

Sen sopa vi bort spindel nät och sånt från taket och boxar osv.

Efter lite ständande så tog vi in Falken och Noëlle.

Jag skulle rida Noëlle och Carro skulle bara träna lite.

Övade mest på att hon ska lyssna på rösten och sitsen inte så mycket mer eftersom hon inte gått på länge.

Sen tillbaka till arbetet fotsatte med att borsta bort spindel nät, fixa med fönster så dom vart rena.

Drog ur spikar osv.

Sen bjöd Anna-Karin på lunch. Vart köttbullar och spaghetti.

Efter det så började vi måla.

Vi hann Noëlle's box och lite utanför.

Carros pappa kom och hämtade oss.

Duschade och nu sitter jag här och väntar på Carro. :)


Imorgon eller söndag ska jag försöka gör det här med "tipset" :)

Hare bra nu!

Kram/Emelie <3


Presentation


Hej jag är då Emelie och är 12 snart 13 år.
Rider och tränar 2 otroliga ponnyer.
"Natural horsemanship på mitt egna sätt"
"Theres nothing you can't do when the horse becomes a part of you."

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Texter, tankar och bilder.

Innehållet är mina tankar, texter och bilder.

Kanske lite tips och råd.


Ovido - Quiz & Flashcards